tiistai 13. tammikuuta 2015

Taas lomalla!

Heips!
Onpas taas aika rientänyt.
Mamma on tehnyt töitä ja mä oon ollut kotona vahtihommissa sillä välin. En kyllä hauku enkä muutenkaan mekasta yksin ollessani, mutta pidän kuitenkin paikkoja silmällä...

Ulkoilu on ottanut vähän takapakkia kun säikähdin niitä uudenvuoden pommituksia niin kovasti! Juoksen vaan pissalle ja sit juoksisin takas sisälle, mut Mamma pakottaa vähän edes ulkoilemaan...


Määpäs muuten karkasin eilen aamulla Mammalta!!! No me mentiin ulos ja mä juoksin mun normaalille pissa-paikalle ja tein asiani, sit mä käännyin et äkkiä sisälle, mut Mamma halus mennä vielä vähä eteenpäin... No mä otin sit pari askelta eteenpäin, tein pikakäännöksen ja tempasin juoksuun!  Mamma oli sen verran unessa vielä, että mun remmi lipes sen kädestä ja se näki vaan kun mun hännänpää vilahti... No me oltiin ehkä sadan metrin päässä meidän etuovelta ja sinnehän mää juoksin viivana! Siinä mä sit oottelin ovella kun Mamma liukasteli perässä 😀 Naapurikin mulle nauro et eikö lenkkeily oikeen maittanut 😀

No Perla ja Golfo tulee huomenna kotiin ni niitten kans varmaan uskaltaa paremmin lenkkeillä! Ne kun on niin rääväsuisia et mä luotan siihen et ne pitää kaiken pelottavan kaukana!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti