tiistai 30. joulukuuta 2014

Paluu arkeen

Moi!
Tulin vaan nopeesti kertomaan et tultiin eilen Mamman kans kotiin ja mä olin ihan inskana!
Levitin heti kaikki lelut sängylle ja aloin riehua vaikka oli jo yö kun päästiin perille :D


Perla ja Golfo jäi vielä mummolaan pariks viikoks kun Mamma ei uskaltanut lähteä täyteen junaan kolmen koiran kans. Vielä ku mä oon vähä arka ja arvaamaton matkustaja. 
Mummi ja Jenni tulee meille lomaileen ja tuo samalla kaksoset kotiin 😊

Vaari vei meidät Kokkolassa juna-asemalle autolla ja sen verta olin paniikissa et annoin Vaarinki silittää mua 😂
Junamatka meni lopulta ihan hyvin vaikka ensin mä itkin ja olin sitä mieltä et häivyn kyl nopeesti tästä kulkupelistä. Mamma piti mua sit sylissä ja silitteli ni mä rauhotuin siihen. Sitten ku juna tyhjeni ni sain oman penkin ja join vettä ja söin eväitäki ihan rauhassa. 
Me oltiin sen verran myöhään liikkeellä ja oli kylmäki et mennä hurautettiin taksilla asemalta kotiin. Taas mua jännitti taksissa ja tärisin mut sylissä mä kuitenki pysyin koko matkan!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti